.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صالح‌نيا سرپرست ملوان انزلي شد

با حكم عليرضا بهمني رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان انزلي، بهمن صالح‌نيا به عنوان سرپرست باشگاه ملوان منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز دبير هيئت مديره موسسه ملوان انزلي امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخاب صالح‌نيا به عنوان سرپرست ملوان انزلي اظهار داشت: بهمن صالح‌نيا يكي از موسسان ملوان بندرانزلي در دهه 40 شمسي و از جمله پيشكسوتان فوتبال كشور است كه پيش از اينكه به عنوان سرپرست ملوان معرفي شود، به عنوان مشاور عالي هيئت مديره ملوان و رئيس سازمان فوتبال اين باشگاه مشغول به فعاليت بود.
امين افقي افزود: در طول بيش از چهار دهه حضور ملوان بندرانزلي در سطح اول فوتبال كشور، بهمن صالح‌نيا حدود سه دهه سرمربي اين تيم بوده و در طول اين سال‌ها علاوه بر پرورش بازيكنان بزرگي مانند غفور جهاني، عزيز اسپندار، علي نياكاني، محمد احمدزاده، نصرت ايراندوست و سيروس قايقران، كمك مربي تيم ملي بزرگسال و تيم ملي جوانان ايران بود.
وي افزود: صالح‌نيا به عنوان سرمربي با تيم ملوان سه بار به مقام قهرماني جام حذفي و سه بار نايب قهرماني جام حذفي دست يافته است.
سخنگوي باشگاه ملوان انزلي همچنين از پرداخت 30 درصد باقي‌مانده مبلغ قرارداد كادرفني و عوامل اجرايي سرپرستان رده‌هاي پايه خبر داد و بيان داشت: رئيس هيئت مديره باشگاه ملوان انزلي مبلغ 980 ميليون ريال به حساب اين عوامل واريز كرده است.
باشگاه ملوان انزلي به عنوان يكي از معدود باشگاه‌هاي بازيكن‌ساز كشور در شش رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، اميد، بزرگسالان و بانوان بوده و داراي تيم‌هاي فوتبال در سطح اول فوتبال كشور است.
تمام مربيان، كادر فني و عوامل اجرايي اين تيم‌ها از پيشكسوتان چهار دهه عمر باشگاه ريشه‌دار ملوان است و استفاده از بازيكنان بومي كه از تيم‌هاي پايه در اين باشگاه فوتبال خود را آغاز كرده‌اند و پس از حضور در رده‌هاي سني مختلف در تيم بزرگسال ملوان به فوتبال كشور معرفي مي‌شوند، از مشخصات ويژه باشگاه ملوان در فوتبال كشور هستند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.